Publicada a Cuadernos de Pedagogía una experiència de formació amb IndComp

cuadernos“Lo que no sabemos” y “lo que ya hacemos”: una exploración intercentros para aprender a evaluar y enseñar por competencias. Cuadernos de Pedagogía (2015) 461, 34-39. Armengou, M.E., Castillo, J., Costa, M.M., Donat, D., Martí, L., Mediavilla, U.J., Pano, O., Sanz, J., Vázquez, M., Casas, A., Domènech-Casal, J.

En aquesta article es descriu el desenvolupament d’un taller de formació entre iguals de professorat al voltant del treball i avaluació per CCBB durant el curs 2015-2015. Els participants partiren de les seves pròpies activitats i dinàmiques d’avaluació (llibreta de notes…) i les analitzaren amb l’ajut d’IndComp per descobrir en les seves pròpies activitats què converteix una activitat en competencial, quina informació podem extreure de les activitats que avaluem i com transformar la pràctica didàctica a l’aula. S’ofereixen exemples i reflexions sobre l’impacte d’aquest enfoc a l’aula i es defensa un model de partir del que ja s’està fent en activitats didàctiques i avaluació per a progressar cap a un model més competencial mitjançant la reflexió i discussió entre iguals.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s